Witamy na PLATFORMIE eZAMAWIAJĄCY Muzeum Jana Pawła II i Prymasa Wyszyńskiego
Realizując ustawowy obowiązek elektronizacji postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, postanowiliśmy wdrożyć Platformę eZamawiający, która będzie podstawowym narzędziem umożliwiającym Państwu składanie ofert na drodze elektronicznej.
Oznacza to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych w sposób elektroniczny, gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.
W przypadku pytań prosimy o skorzystanie z pomocy Centrum Wsparcia Klienta, które udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracją czy innymi aspektami technicznymi Platformy, dostępnego codziennie od poniedziałku do piątku w godz. 9:00-17:00 pod nr tel. (+48 22) 257 22 23 lub oneplace@marketplanet.pl. Otrzymacie tam Państwo pełne i profesjonalne wsparcie.
Wejście na platformę do zamówień publicznych z zastosowaniem przepisów ustawy PZP oraz wyłączonych z PZP poprzez link:
https://muzeum.ezamawiajacy.pl
UWAGA, WYKONAWCO!
Zgodnie z przepisami ustawy z 11 września 2019 r. Prawo Zamówień publicznych, oferty składane w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego o wartości powyżej 130 tys. zł netto, prowadzonych w jednym z trybów wskazanych przez ww. ustawę PZP, muszą być złożone pod rygorem nieważności z zachowaniem (w zależności od wartości zamówienia poniżej lub powyżej progów unijnych):
- formy elektronicznej podpisanej przez Wykonawcę kwalifikowanym podpisem elektronicznym;
- postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym (profil zaufany) lub
- postaci elektronicznej opatrzonej podpisem osobistym (e-dowód).
Złożenie oferty wymaga rejestracji konta Wykonawcy w systemie Marketplanet OnePlace (https://oneplace.marketplanet.pl). Czas weryfikacji danych od złożenia wniosku o rejestrację do aktywacji konta może wynosić do dwóch dni roboczych.
Rejestracja konta Wykonawcy nie stanowi zobowiązania do złożenia oferty.